Spørgsmål og svar

Visma Case er et komplet ESDH

Få svar på dine spørgsmål

Vi oplever stor interesse for Visma Case, og får derfor også mange gode spørgsmål. Vi har samlet nogle af de mest efterspurgte spørgsmål og svar, så det kan give værdi for dig og andre. Har du andre spørgsmål eller generelt vil vide mere så skriv til os på case@visma.com eller book en demonstration.

Er der udgifter udover det månedlige abonnement, når man skal bruge Visma Case?

Nej, det månedlige abonnement er det, du betaler for at bruge Visma Case. I den pris er inkluderet vores standard support og hosting af løsning. I de fleste tilfælde er der også en startudgift forbundet med opsætningen af løsningen, så den passer til jeres forretning. Dette arbejde laves efter tilbud.

Ofte har vores kunder forskellige processer og behov, når det kommer til den daglige dokument- og sagshåndtering. Måske er jeres sager forbundet med specielle sagsdata, som I gerne vil have fremhævet, så det letter jeres hverdag. Vi hjælper derfor med at sammensætte og opsætte moduler, så så de målrettes jeres forretning

Måske har jeres forretning også behov for at få skabt moduler eller integrationer til andre it-systemer. Alt dette kan vores udviklingsafdeling hjælpe med at afdække og skabe for jer.

 

Ja, Visma Case indeholder et modul kaldet samarbejdsforum. Samarbejdsforummet er en løsning hvor eksterne kan få adgang til at samarbejde omkring sagsdokumenter og de sagsdata, I ønsker at udstille. Brugere af samarbejdsforummet er gratis og tæller ikke som en abonnementsforpligtet bruger.

Ja, vi kan udstille en eller flere blanketter på nettet. Det kan fx være på jeres eget website. Når brugerne udfylder dem, vil data automatisk komme ind på en eksisterende sag, eller der kan blive oprettet en ny sag. Visma Case sender også en e-mail kvittering til blanketudfylderen. Blanketter skal opsættes af os. Der er pt. ikke et selvstændigt modul, hvor I selv kan designe blanketter.

Alle dokumenter i Visma Case er versionsstyret. Det betyder, at I har adgang til alle tidligere versioner af alle dokumenter. Vi gemmer også et et revisionsspor/log, så I kan se, hvem der har publiceret nye dokumentversioner hvornår m.v. Ydermere er systemet rettighedsstyret ned på enkeltsager og dokumenter, så det behøver ikke at være alle, som har adgang til alt.

Ja, det kan det. Vi kan skabe en integration, så jeres post automatisk ender i Visma Case. Hvis jeres scanningssystem kan give Visma Case sagsnummeret, så kan dokumenter journaliseres direkte på sagen. Alternativt havner posten i en postliste, hvorfra den manuelt kan distribueres til sager og kollegaer.

Ja, Visma Case indeholder et avanceret rapportværktøj, hvorfra der kan udtrækkes sagsdata ud fra avancerede søgeparametre. Udtrækket ses på skærmen hvorfra der kan arbejdes med det, men kan også gemmes i CSV-format, så der kan arbejdes med det i Microsoft Excel eller andre systemer.

Vi har både små og store virksomheder blandt vores kunder. Filosofien i Visma Case er, at det er modulbaseret og opsættes til den enkelte virksomheds behov. Det gør os i stand til at servicere fra små til store, og i helt forskellige brancher. Vores tommelfingerregel er, at 80% af kundernes krav kan løses af standardmoduler, og de sidste 20% kræver en form for målrettet udvikling til den enkelte kunde.

Sådan kommer I i gang – nemt og enkelt

Visma Case gør arbejdsdagen mere overskuelig. Løsningen er også lige til at integrere. Få en online live demo og se, hvor nem og intuitiv Visma Case er at bruge. Afsæt en time, så giver vi dig adgang til vores skærm og guider dig igennem alle fordelene ved Visma Case.

Vi behandler dine oplysninger som oplyst i vores persondatapolitik

..

keyboard_arrow_up