Bedre samarbejde. Mere strømlinet.

Det kan hurtigt blive kompliceret at samarbejde på kryds og tværs af interne afdelinger og med eksterne kunder og samarbejdspartnere.

Det kræver nemlig, at alle har (det samme) overblik og nemt kan dele dokumenter og viden med hinanden. Med Visma Case får I et fælles onlinesystem, som er nemt at tilgå og giver alle et hurtigt overblik. Det handler om at skabe et fællesskab og fælles processer – på tværs.

Bliv effektive samarbejdssoldater

I skal se Visma Case som et nyttigt værktøj til at blive effektive samarbejdssoldater, hvor selve målet er at sikre vellykkede projekter lavet i fællesskab. 

Sådan sikrer I fælles proces – på tværs:

  • checkSkab overblik over virksomhedens processer og kontaktflader
  • checkVælg ét fælles system.
  • checkGiv medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder de samme redskaber.

Hvis I samler alle processer i ét system, sikrer I en mere strømlinet proces, der både sparer tid og effektiviserer samarbejdspartner- og kundedialogen.  

Effektivt værktøj til samarbejde

Skru op for det effektive sam­arbejde

Det behøver slet ikke være kompliceret. Visma Case er netop designet til små og mellemstore virksomheder, som har behov for at samarbejde på tværs af afdelinger – nemt og effektivt.

Ét fælles system

Nogle kollegaer arbejder måske i Word, mens andre har styr på det hele i Outlook, og programmerne taler ikke nødvendigvis sammen. I får et intuitivt onlinesystem, der er lige til at gå i gang med – fra dag 1, hvor alle arbejder i samme system og i samme retning.

Ét fælles system til samarbejde

Nem fildeling

Slut med langsomme fællesdrev eller rodede mapper. I får et onlineværktøj, hvor I nemt kan fildele. Når vi samarbejder, er det nemlig et must, at vi hurtigt og smertefrit kan dele dokumenter med kollegaer og samarbejdspartnere. 

Nem fildeling med kunder, samarbejdspartnere og kollegaer

Styr adgangsniveau

Alle i virksomheden behøver ikke nødvendigvis have adgang til alt hele tiden. Få struktureret jeres projekter, så kollegaerne har adgang til de rigtige dokumenter på de rigtige niveauer. 

Styring af adgangsniveau

Automatiske påmindelser

I får automatisk notifikationer med en påmindelse direkte via Visma Case eller i jeres indbakke ved vigtige deadlines. Så slipper I for små gule lapper eller at oprette jeres egne påmindelser på mobilen. 

Automatiske påmindelser

Styr på sikkerheden

Glem alt om vigtige dokumenter, som roder rundt på interne drev eller i forskellige mails. I får en kryptereret, sikker løsning, der er 100% GDPR-venlig, hvor I altid har kontrol over, hvem der har adgang til dokumenterne.

Krypteret sikker samarbejdsportal

Kom i gang med det samme

Glem alt om lang tid til oplæring. Med Visma Case kommer I nemt og hurtigt i gang, så I kan strukturere og effektivisere jeres arbejdsgange med det samme.

Vi guider jer igennem hele forløbet og opsætter en løsningn, der passer til jeres behov med funktioner som f.eks. kontrakt- og dokumentskabeloner, automatiserede arbejdsflows, individuelt overblik, dokumentstyring og så videre. I betaler kun for det, I bruger – alt sammen til en forudsigelig månedlig omkostning per bruger.

Sådan kommer I i gang – nemt og enkelt

Visma Case gør arbejdsdagen mere overskuelig. Løsningen er også lige til at integrere. Få en online live demo og se, hvor nem og intuitiv Visma Case er at bruge. Afsæt en time, så giver vi dig adgang til vores skærm og guider dig igennem alle fordelene ved Visma Case.

Vi behandler dine oplysninger som oplyst i vores persondatapolitik

..

keyboard_arrow_up