Kontrakthåndtering
Bedre overblik.
Mere optimeret.

Du kender det sikkert. Det er uoverskueligt at fastholde overblikket over alle jeres aftaler i virksomheden. Både i forhold til kunder, leverandører og samarbejdspartner.

Der er heller ikke noget værre end at være bundet i flere måneder på en kontrakt, I kunne have undgået. Her er Visma Case svaret. Systemet er designet specielt til jer, der har mange kontrakter med kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Visma Case gør det nemt både at finde, dele og opdatere kontrakter, så I sikrer et optimeret og effektivt arbejdsflow og får overblik over de kontrakter, I har brug for.

Fra kontrakter til system

Et kontrakthåndteringssystem, eller på engelsk et contract management system, løser ikke alt fra dag 1. Første vigtige step er at få dannet et overblik over virksomhedens kontrakter og kigge på, hvordan de er skruet sammen. Det er først, når I har dette overblik, det giver mening at kigge nærmere på, hvordan et system kan hjælpe med at optimere jeres håndtering af kontrakter.

Tjekliste til overblik:

  • Hvem har lavet aftaler på vegne af virksomheden?
  • Hvad indeholder de af betingelser?
  • Hvornår udløber kontrakterne?

 

Vælg det rette værktøj og få flere fordele

Altid overblik 

I får et dag-til-dag overblik over alle jeres kontrakter. Også over dem, der er ved at være forældede eller snart udløber. Så er I sikre på, at I altid er opdaterede - og kun har de kontrakter og leverandører, I har behov for.

Dag-til-dag overblik over kontrakter

Mere effektive arbejdsgange

Gør jeres forretningsprocesser strømlinede med automatiserede arbejdsflows, som f.eks. udsendelse af fakturaer elektronisk. Visma Case indeholder også et solidt skabelonbibliotek, der nemt kan tilpasses til jeres kerneopgaver og udsendes til relevante parter.

Automatiserede arbejdsflows

Spar tid

I slipper for at skulle bruge tid på at finde kontrakter frem fra interne mapper eller besværlige arkiveringsløsninger. Alle jeres kontrakter er journaliseret og samlet ét sted. Sikkert og overskueligt – også i fremtiden. 

Tidsbesparende kontrakthåndtering

Mere sikkerhed

I får en GPDR-venlig løsning, der opbevarer alle kontrakter samt kontakter samlet et sikkert sted. I slipper samtidig også for at bekymre jer om data, der bliver slettet, da der er automatisk backup af alle dokumenter.

Sikker automatisk backup af alle dokumenter og kontrakter

100% person-uafhængig

Jeres arbejdsflow bliver mere sikkert, da det ikke er afhængig af specifikke medarbejdere, der enten bliver sygemeldte eller stopper i virksomheden.

100% person-uafhængig håndtering af kontrakter

Effektiv søgning

Det er nemt og enkelt at søge informationer frem i alle kontrakter. Det sparer tid og gør al information lettilgængelig, så I kan give jeres kunder en bedre service. 

Effektiv søgning i kontrakter og dokumenter

Indbygget reminder

I får automatisk notifikationer med en påmindelse direkte via Visma Case eller jeres indbakke ved vigtig deadlines, som f.eks. opsigelser, fornyelser eller betalingsfrister.

Automatiske notifikationer i kontrakthåndteringen

Kom i gang med det samme

Glem alt om lang tid til oplæring. Med Visma Case kommer I nemt og hurtigt i gang, så I kan strukturere og effektivisere jeres arbejdsgange med det samme.

Vi guider jer igennem hele forløbet og opsætter en løsningn, der passer til jeres behov med funktioner som f.eks. kontrakt- og dokumentskabeloner, automatiserede arbejdsflows, individuelt overblik, dokumentstyring og så videre. I betaler kun for det, I bruger – alt sammen til en forudsigelig månedlig omkostning per bruger.

Sådan kommer I i gang – nemt og enkelt

Visma Case gør arbejdsdagen mere overskuelig. Løsningen er også lige til at integrere. Få en online live demo og se, hvor nem og intuitiv Visma Case er at bruge. Afsæt en time, så giver vi dig adgang til vores skærm og guider dig igennem alle fordelene ved Visma Case.

Vi behandler dine oplysninger som oplyst i vores persondatapolitik

..

keyboard_arrow_up